Zawieszenie
: Zawieszenie fajne twarde - chyba nawet twardze od tego co miałem w VW Golf III.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Wtryski padają, problemy z pompą.
Układ hamulcowy
: LP zacisk nie odpuszczał.
3,0
Całokształt
Żeby nie awaryjność silnika to całkiem przyjemne auto.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dopóki silnik działa - rewelacja, bardzo szybko wchodzi na obroty.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo fajna dmuchawa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jestem dość wysokim gościem 194 cm i jest wygodnie, osoba siedząca za mną ma już problem.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Naprawa układu paliwowego przewyższa zaoszczędzone pieniądze na zużyciu paliwa.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jeżeli kupujesz to auto w Dieslu bo to \"ekonomiczne autko\" - pomyśl sobie o kosztownej naprawie wtrysków i pompy (koszt od 3 - 5 tys zł.)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Generalnie nie jest źle. Wymieniłem linkę od ręcznego (przerdzewiała). Docisk hamulca lewy przód. Zegarek się zepsuł. Reszta OK.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
WRTYSKI, WTRYSKI i jeszcze raz WTRYSKI. Oraz pompa paliwa - podczas pracy pompy powstają mikro opiłki które zapychają wtryski. Bardzo kosztowna naprawa i regeneracja, ale to nie wszystko jak już naprawimy/zregenerujemy wtryski trzeba zaprogramować - ale żeby nie było zbyt łatwo interfejs do programowania ma ograniczona liczba warsztatów. Koszty naprawy po prostu zdruzgotały mnie - nigdy więcej forda w Dieslu.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TDCi 115KM 85kW
[l/100km]