Zawieszenie
: Jak na razie najlepiej prowadzące sie auto, a przerabiałem 126p, Felicja, Matzi, Audi 80cupe, Golf III, Fabia, Corolla, BMW318
4,0
Całokształt
Auto warte swojej ceny, ładowne, duynamiczne i jak dla mnie oszczedne. Nie ma luksusów, ale robi to do czego zostało stworzone i co ważne doś dobrze wygląda.
Wrażenia
5,0
Silnik
Powyżej 1800 obrotów idzie jak burza
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Rewelka, kombi a jedzie jak po szynach
Komfort
3,0
Widoczność
Ze względu na kombi, problem z widocznością do tyłu, reszta bez zarzutu
3,0
Ergonomia
Dość ubogo szczególnie jak się porówna do Renault.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Warto mieć ogrzewaną przednią szybę. Problem z parowanem przedniej szyby ju z przy małym deszczu, bez nadmuchu na szybe się nie obejdzie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak dla mnie może być, osoby powyżej 180 mogą narzekać z tyłu, szczególnie jak z przodu też krasnal nie jedzie.
4,0
Wyciszenie
Jak na diesla OK. Powyżej 120km/h robi się głośnawo, a jak dojdzie duzy nadmuch to już może przeszkadać. Ale to kwestia odczuć.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Może i diesel, ale turbina lubi dużo brać. W mieście trudno zejśc poniżej 8l/100km, w trasie jak nie przekraczasz 130km/h i nie depczesz pedałów można pojechac 5l/100km. W Niemczech na autostradach można pojechac poniżej 5l/100km przy spełenienu max 130km/h.
Może to nie TDI, ale fajnie jedzie i ma dobra dynamikę.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie bez kłopotów (dbam o paliwko, filtry i oleje)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Padła pompka sprzęglika, poza tym nic.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TDCi 101KM 74kW
[l/100km]