Karoseria
: trzeba stale monitorować co się dzieje
4,0
Całokształt
Swój kupiłem za 9500zł z 2002r. pod koniec 2012r. Z przebiegiem 142tyś i po niewielkiej stłuczce (sprowadzony został jako uszkodzony, widziałem w jakim był stanie). Według mnie w tej cenie jest to jeden z najlepszych możliwych wyborów.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ogólnie silnik godny polecenia, czuć te 101km choć to wcale nie tak dużo, mankamentem jest to że silnik trzeba dość długo kręcić zanim odpali, w zimie kilka razy było naprawdę ciężko.
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi jak przyklejony.
Komfort
3,0
Widoczność
Nieco słaba z tyłu
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tej klasie jest naprawdę dobrze.
4,0
Wyciszenie
Zdecydowanie ciszej niż w przypadku silnika TDDI czy konkurencyjnych TDI
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zdarzają się dość często np. często padają żarówki, raz poszła poduszka silnika (koszt oryginału około 130zł. z wymianą około 150zł.) i raz problem z elektryką (padł przekaźnik przez co nie działały światła, wycieraczki, grzanie)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co brak, Fordy mają to do siebie że lubi je rdza ja jednak pomyślałem o tym wcześniej i zabezpieczyłem u mechanika podwozie przed rdzą za o ile dobrze pamiętam około 300zł.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TDCi 101KM 74kW
[l/100km]