Układ elektryczny
: Wycieraczki zatrzymujące się losowo, nawet w czasie ulewy, bardzo niebezpieczne
Silnik
: Zawór EGR - obajewem jest czarny dym z rury
Przeniesienie napędu
: Koło dwumasowe i sprzęgło nie wytrzymało 100 tys km.
4,0
Całokształt
Do dzisiaj mama fajne wspomnienia związane z tym autem, a pewne rzeczy miało lepsze niż Toyota Avensis z 2007 roku
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na owe czasy bardzo spoko.
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam uwag, 6 biegów przydawało się. Sreberko na gałce wytarło się do białości :)
5,0
Układ jezdny
Focus, wiadomo. Jedzie bardzo stabilnie i daje frajdę z jazdy i dobrą kontrolę.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko w porządku. No, może klapa silnika na klucz :)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
podgrzewana przednia szyba to jest super sprawa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Lewa noga pasażera z przodu ma trochę ciasno. Reszta jest okej jak na tej klasy auto.
4,0
Wyciszenie
Nie mam porównania do innych aut, wydaje mi się że na tę klasę to okej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny napraw w ASO dosyć spore.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wycieraczki zatrzymywały się w czasie deszczu, bardzo niebezpieczne, 3 serwisy ASO nie potrafiły naprawić. Na gwarancji zepsuł się zawór EGR, samochód kopcił. Po gwaracji koło dwumasowe i sprzęgło.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TDCi 101KM 74kW
[l/100km]