Przeniesienie napędu
: awaria sprzęgła i koło dwumasowe
Karoseria
: rdza na tylej klapie bagażnika
3,0
Całokształt
kosztowne naprawy psują obraz całości
Wrażenia
4,0
Silnik
Brak większych zastrzeżeń - choć pojawiajasiedrobne problemy z uruchamianiem przy niskich temperaturach.
3,0
Skrzynia biegów
mało elastyczne niskie biegi. Łatwo \"zdusić\" silnik przy niskich obrotach. Dla mało doświadczonych kierowców może to być niebezpieczne.
5,0
Układ jezdny
Lubie twarde zawieszenie i to takie jest. Mała awaryjność. Brak stuków skrzypień itp.
Komfort
4,0
Widoczność
Mogłaby być lepsza widoczność do tyłu - ale coś za coś - bagażnik jak na tę klasę spory.
4,0
Ergonomia
Nie się czego przyczepić. Fajerwerków brak :-),
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest zadziwiająco dużo. Mam wersję 3 drzwiową więc trochę utrudniony dostęp do tylnej kanapy - ale jak kuż się wsiądzie - jest ok.
3,0
Wyciszenie
Diesel na wyższych obrotach daje się usłyszeć
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie rewelacyjne - ale ceny napraw niestety psują obraz
2,0
Stosunek jakość/cena
chyba przepłaciłem
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
upierdliwe awarie żarówek - uciązliwa wymiana, nieszczelności układu smarowania i układu wspomagania
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
turbina - to bolało - 3 800 regenerowana 1600 - jeżdżę na niej 1,5 roku - na razie daje radę
koło dwumasowe ze sprzęgłem - wymiana w serwisach około 2500 - mi się udało kupic zamiennik za 1300 + 300-400 za robotę. Generalnie nie jestem uszczęśliwony.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TDCi 101KM 74kW
[l/100km]