super idealny samochód, jeżeli nowy to czywiście Focus, może dla odmiany z silnikiem TDCI przy cenach naszych paliw
Wrażenia
5,0
Silnik
po co komu lepszy silnik?ten i tak wszystkich polknie :) lepszy moze byc tylko nowy TDCI 115 KM
5,0
Skrzynia biegów
lepszej skrzyni biegow to nikt, nigdy w tej klasie aut nie dorobi sie, żadne Golfy,Astry itp. ciekawe czy ktos bawil sie nimi w zmiane biegow jednym palcem? no chyba że teraz ma go w gipsie..
5,0
Układ jezdny
wielowahaczowe zawieszenie wystarczyloby za najlepsza reklame..teraz dopiero konkurencja zrozumiała, że belka z tyłu to nie to samo - patrz Golf V;slyszałem kiedyś, że spece z firmy Cosworth maczali rece przy konstrukcji ukladu jezdnego
Komfort
4,0
Widoczność
jak w każdym nowym samochodzie o idealnej widoczności do tyłu można zapomnieć
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest klima więc musi być doskonale
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dosyć pojemne auto, w momencie gdy go kupowałem nie zmieściłem się z bratem w żadnym innym samochodzie tej klasy siedząc jeden za drugim,a mamy powyżej 185 cm wzrostu
5,0
Wyciszenie
mi pasuje, choć od roku mam dziurawe tłumiki..
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeżeli silnik 2-litrowy z włączoną non-stop klima pali na trasie 7,5 litra przy prędkościach 120-130 km/h to jaka może być ocena? w mieście strasznym smokiem też nie jest, 10 litrów na 100 km można zaakceptować; mniejsze silniki 1,6 czy 1,8 spalają bardzo podobne ilości benzyny; przeglądy są generalnie jednymi z najtańszych na rynku
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tylko drobne elementy gumowe przy zawieszeniu-kochamy polskie drogi!!!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 130KM 96kW
[l/100km]