Inne
: W przeciwieństwie do młodszego następcy Focusa Mk2 Foczka Mk1 jest po prostu genialna.Jak trafisz na nie bity egzemplarz to nie masz kłopotu ani z korozją(jak to piszą)ani z niczym.Po prostu The best
5,0
Całokształt
Po 5 latach użytkowania Mk1 kupiłem Focusa MK2 i Mk2 nie dorasta do pięt Mk1.Przesiadlem się z Mk1 2.0 benzyny na Mk2 2.0 TdCi i to był koszmar.Sprzedałem klekota po roku czasu i płacze że sprzedałem Mk1 tylko dla tego że stwierdziłem że ma swoje lata i czas na cos młodszego.
Wrażenia
5,0
Silnik
2.0 Benzyna to optymalna jednostka dla tego auta.Przyzwoite osiągi oraz spalanie.Mniejszych nie polecam bo sa po prostu słabe.
5,0
Skrzynia biegów
Najlepsza skrzynie manualna ze wszystkich aut w tej klasie.
5,0
Układ jezdny
Przyklejony do drogi
Komfort
4,0
Widoczność
Brak uwag
4,0
Ergonomia
Wkurza otwierana maska z kluczyka.Całe szczęscie że zagląda się tam rzadko:P
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tej konkurenci Mk2 jest znacznie większy.
4,0
Wyciszenie
przyzwoicie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak masz benzyne to lejesz i jeździsz:) No chyba że masz diesla to porażka.
5,0
Stosunek jakość/cena
Najładniejsze (najbardziej kosmiczne auto w tych latach)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez 5 lat użytkowania tylko rzeczy eksploatacyje filtry oleje i co 2,5 roku stabilizatory z przodu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 130KM 96kW
[l/100km]