Układ elektryczny
: czasem dzieją się dziwne rzeczy, centralny zamek i poduszki
Karoseria
: korozja tylniej klapy i drzwi
3,0
Całokształt
ogólnie bardzo fajne auto, mam wersję ghia więc na wyposażenie też nie narzekam, małe problemy z elektryką (centalka, poduchy), ale da się przeżyć, silnik bardzo elastyczny, skrzynia OK, małe ogniska korozji na tylniej klapie i dzwiach, ale to normalne w focusie. Za tą cenę nie znajdę nic lepszego.
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo elastyczny motor
3,0
Skrzynia biegów
czasem zgrzytnie podczas wrzucania wstecznego, ale ogólnie poprawna
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
podczas wiekszych prędkości słychać różne szumy, mogło by być troche ciszej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na 1,8 to jest ok, na benzynie pali 8,3 a po wrzuceniu gazu średnie spalanie 9,5, instalacja Stag 4Plus, bez lubryfikacji, ta istalacja i porządny gazownik który ustawi odpowiednią mapę i nie ma się co bać o gniazda, za instalacje dałem 2300, zwróci się po 6 miesiącach
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 115KM 85kW
[l/100km]