To trzeba pochwalić - na automacie lub przy ręcznym ustawieniu uzyskuje się szybko odpowiednią temperaturę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Foltele mogły by być wygodniejsze.
4,0
Wyciszenie
Przy wyższych prędkościach kiepsko.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest źle. Przy ciężkiej nodze dużo pali - na autostradach wir w baku (podczas powrotu z Włoch bił rekordy spalania, ale często jechaliśmy 160km/h)
3,0
Stosunek jakość/cena
Pewnie lepiej kupić używany na zachodzie. Wersja ta jest całkiem niezła - X100 - wiele rzeczy w standardzie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NAKAZAŁBYM KONSTRUKTOROM 10 RAZY DZIENNIE WYMIANĘ ŻARÓWKI ŚWIATŁA MIJANIA OD STRONY KIEROWCY - BARDZO ZŁY DOSTĘP. A na dodatek już drugi raz zmieniam żarówki: 1. po 25000km, teraz po 32000 - coś chyba z regulatorem napięcia.
Wkurzające kierunkowskazy, już się przyzwyczaiłem, ale lekkie poruszenie przełącznika powoduje włączenie czasowe kierunkowskazu. Kiepsko wykończone wnętrze - np. wykładzina odchodzi przy drzwiach pasażera.
Lakier niestety niemetalic - strasznie kiepska jakość.
Po 32000km ustawianie zbieżności kół tylnych.
Gwarancja nie służy do niczego - to tylko wymysł zachęcający do kupna nowego auta.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 100KM 74kW
[l/100km]