Pojęcie elastyczności jest konstruktorom tego silnika raczej obce.
5,0
Skrzynia biegów
Moim zdaniem najlepsza w tej klasie i przedziale cenowym
5,0
Układ jezdny
Szkoda że w serwisie można kupić wahacze za 2,5tyś. zamiast wymienić tulejki za 400zł.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zbyt głośny nawiew i zły zakres regulacji bocznych wlotów powietrza.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Seksualny stosunek panów w serwisach do ich usuwania (specjalna nagroda w tej dyscyplinie dla "bardzo pomocnych panów z serwisu Auto Plaza w Warszawie). 3 punkty korozji w 3-letnim samochodzie (w tym jeden pod tablicą rejestracyjną) to ich zdaniem uszkodzenie mechaniczne.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zakładam, że luz na wale korbowym, czego skutkiem była wymiana silnika (45tyś.km) wraz z osprzętem to zjawisko marginalne.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 100KM 74kW
[l/100km]