Karoseria
: Rdza na progach, drzwiach, nadkolach, klapie
4,0
Całokształt
Tani w zakupie i utrzymaniu. Dobry ale tylko jeśli estetyka wyglądu nie stoi na pierwszym miejscu w jego ocenie z uwagi na rdzę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Na trasach szybkiego ruchu czuć niedobór mocy, w mieście mi nigdy jej nie brakowało. Silnik Zetec-S moim zdaniem jest lepszy niż Zetec-Se ktory jest w moim drugim samochodzie. Nowszy nie zawsze oznacza lepszy szczególnie z przeznaczeniem do LPG. Te silniki powyżej 200tys zaczynają brać olej, mój ma już apetyt na poziomie 1l/2000tys ale to też może wynikać z LPG.
4,0
Skrzynia biegów
Mój egzemplarz ma coś spięte agrafką i 3 wchodzi specyficznie. Ale jak na prowizoryczną naprawę wykonaną przez poprzedniego właściciela nadal działa a to będzie już jakieś 100tyś km temu.
5,0
Układ jezdny
Genialny. Samochód klei się do drogi ale tylko w zakrętach. Na prostej nie jest już tak dobrze.
1,0
Karoseria
Rdza standardowo drzwi, nadkola, klapa, progi. Samochod bezwypadkowy, bez napraw lakierniczych a dół tylnych prawych drzi spadł na ziemię (z blachy pod lakierem zrobił się proszek)
Komfort
4,0
Widoczność
ok
4,0
Ergonomia
Ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Parujące szyby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca z przodu nie brakuje, tyłu też akceptowalnie kosztem bagażnika.
4,0
Wyciszenie
Bez tragedii ale limuzyną to on nie jest.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To ginący/gnijący gatunek więc części kupuje się na kilogramy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Sporo drobnych wad i kluczowa wszędobylska korozja. Ale ceny zakupu i utrzymania barzo niskie jeśli akceptuje się ten wygląd samochodu to jako złomek na dojazdy do pracy polecam.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez 4 lata było tego sporo ale zawsze groszowe sprawy.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak dużych napraw. Ale do stanu idealnego tego samochodu dziś w rozsądnych pieniądzach doprowadzić się nie da.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 100KM 74kW
[l/100km]