Silniczek jak na swoje 100KM jest bardzo zwawy i jeśli jedzie się samemu lub z pasażerem, a dodatkowo ma się normalne koła 15\" to przyspieszenie jest bardzo zadowalające, elastyczność rownież jest dosc duza.
3,0
Skrzynia biegów
Tylko przeciętna ocena za problemy z wrzucaniem wstecznego biegu, ale pozostałe biegi są dobrze dopasowane do pracy silnika, z wyjątkiem 5, który ma trochę długie przełożenie i przez to przyspieszanie na 5 jest niemal niemożliwe.
5,0
Układ jezdny
świetny układ jezdny, przeżył u mnie 80 tys km bez żadnego remontu i to na 17 calowych felgach
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność bardzo dobra, minusem jest jedynie widoczność przez tylną szybę z racji na kształt nadwozia, ale idzie do tego przywyknąć i wyrobić sobie ocenę odległości
5,0
Ergonomia
wnętrze jest najmocniejszą cechą focusa, bardzo ładny niebanalny design, deska otula kierowcę. jakość plastików jak na tą klasę auta również niczego sobie. rozmieszczenie przycisków udane.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nawiewy działają bardzo dobrze, radzą sobie z odparowywaniem auta w każdych warunkach, klimatyzacja mrozi solidnie, ale obciąża mocno akumulator
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzeni z przodu pod dostatkiem, z tyłu nieco gorzej, ale nawet rośli pasażerowie znajdą dla siebie miejsce
3,0
Wyciszenie
wyciszenie nie jest szczególnie mocną stroną, przy wysokich obrotach w kabinie jest dość głośno
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jezdzę dość dynamicznie wiec zawsze zakładam w mieście około 9-10/ trasa 8L
5,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniądze to najlepszy możliwy zakup, chociaż trzeba uważać jaki egzemplarz kupujemy
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych poważnych usterek, wymiana jedynie naturalnie zużywających się części eksploatacyjnych
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 100KM 74kW
[l/100km]