Fiesta jest już ze mną od 5 lat, miałem wymienić rok temu na coś nowego ale jest tak dobra, że nic lepszego w jej klasie nie kupię
Wrażenia
5,0
Silnik
Po 100 tysiącach kilometrów zero awarii. Ten silnik jest świetny, ma moc
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jak skrzynia. Ok
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się jak gokart
3,0
Karoseria
Nuda
Komfort
5,0
Widoczność
Jest ok
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, jedynie co mnie wkurza to ten tablet doklejony do deski...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima chłodzi super, ale zimą silnik długo się rozgrzewa i zanim dojadę do pracy to nadal zimno. Nadrabia szybkim grzaniem foteli i podgrzewana szyba to must have.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mało miejsca i z przodu i z tyłu. Bagażnik też trochę mały. Ale co zrobić, w końcu to miejskie autko.
5,0
Wyciszenie
Jak na ten segment to rewelacja. Masę kompaktów jest gorzej wyciszona.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Olej co 15 tysi, zmieniam sam, koszt 200 zł
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem ją za 64 tysiące, full opcja. Po 5 latach sprzedam za 50 tysi.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zero awarii po 100 tysiącach.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero awarii po 100 tysiącach
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
[l/100km]