Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Fiesta VII Hatchback 5d Facelifting

Andrzej, 10 lat temu
Silnik 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Fiesta VII Hatchback 5d Facelifting 1.0 EcoBoost 100KM 74kW 2012-2017 - Oceń swoje auto
5,00
25% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Żwawy silniczek, bardzo dobrze daje radę :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Listwa na dachu się odkleiła, ale zgłoszone do serwisu w ramach gwarancji.
5,0
Całokształt
Super wygląd, świetne wyposażenie w wersji Titanium i dodatki jak podgrzewane siedzenia czy przednia szyba sprawiają, że z auta korzysta się bardzo miło.
Wrażenia
5,0
Silnik
Szczerze jestem zaskoczony na plus. Silniczek mimo tego że mały i 3 cylindrowy, to daje bardzo dobrze radę. kilka tras pokazało, że silnik faktycznie ma te 100 KM pod maską i wysoki moment obrotowy.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, szybka, cicha - czasami trzeba przyłożyć się do wrzucenia wstecznego, ale to raczej kwestia mojego przyzwyczajenia ze starego auta.
5,0
Układ jezdny
Rewelacja - auto prowadzi się jak pocąg po szynach - w zakręty można spokojnie wejść szybciej niż się zakłada i auta trzyma się drogi. Do tego auto wybacza wpadki - zdarzyło mi się czasem przedobrzyć i wejść w zakręt za szybko, ale układ wtedy robi swoje magiczne sztuczki i sprowadza auto na właściwy tor - serce mi stanęło jak tego doświadczyłem, ale przy okazji duża ulga, że samochód potrafi robić takie cuda.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie rozumiem narzekań na widoczność do tyłu. Jesli nie ma pasażerów a zagłówki są opuszczone, to widoczność jak w mojej starej Fabii. Słupki z przodu są dość grube, ale testowałem też inne auta i problem jest ten sam.
5,0
Ergonomia
Świetny układ schowków, podłokietnik z dużym schowkiem baaardzo przydatny. Poza tym radio i kontrole są rewelacyjne - bardzo przydaje się wbudowany bluetooth, który umożliwia rozmowy przez telefon bez wyciągania telefonu z kieszeni - wystarczy powiedzieć 'call..' i dzwoni :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa, ogrzewanie działa - wszystko w porządku.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy przestrzeni dużo. Z tyłu ktoś ponad 185 cm będzie miał ciasno, ale do tej pory moi pasażerowie nie narzekali.
5,0
Wyciszenie
Baaardzo ciche wnętrze - przy jeżdzie na autostradzie byłem w szoku jak dobrze wyciszone jest wnętrze. Przy przyspieszaniu słuchać warkot silnika, ale przy płynnej jeździe cisza i spokój.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest nieźle - za wcześnie żeby mówić o całokształcie, ale spalanie spada zgodnie z instrukcją - w tej chwili po mieście spalanie wychodzi 6,9 - co biorąc pod uwagę korki w stolicy jest niezłym wynikiem. W trasie udało się zejść poniżej 6 l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto kupione na wyprzedaży rocznika, więc zniżka była spora - 20%, więc stać mnie było na wyższą wersję wyposażenia niż planowałem więc jestem bardzo zadowolony.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co bezusterkowo.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co bezusterkowo.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 EcoBoost 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Fiesta VII Hatchback 5d Facelifting 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Fiesta VII Hatchback 5d Facelifting