SILNIK DO 3000 OBROTÓW ZACHOWUJE SIĘ BARDZO OSPALE.POWYŻEJ ROBI SIĘ GŁOŚNY I ZACZYNA CIĄGNĄĆ WAŻĄCE PONAD 1100 KG. AUTO (ALE BEZ REWELACJI)DO WYŚCIGÓW NIE POLECAM,ALE DO NORMALNEJ JAZDY NA CODZIEŃ JEST OK.KULTURA PRACY DOBRA,ELASTYCZNOŚĆ PRZECIĘTNA.
4,0
Skrzynia biegów
NA POCZĄTKU MIAŁEM CZASAMI PROBLEM Z WBICIEM JEDYNKI.PO PEWNYM CZASIE PROBLEM ZNIKNĄŁ.OGÓLNIE PRACA SKRZYNI NAPRAWDĘ DOBRA.BARDZO DOBRE UMIEJSCOWIENIE DRĄŻKA DŻWIGNI ZMIANY BIEGÓW.KRÓTKIE SKOKI.
5,0
Układ jezdny
UKŁAD JEZDNY PERFEKCYJNY.TRZYMA SIE DROGI JAK ŻADEN SAMOCHÓD TEJ KLASY.ZAWIESZENIE ZESTROJONE SZTYWNO.NIE LUBI NIERÓWNOŚCI(ZWŁASZCZA POPRZECZNYCH).
Komfort
5,0
Widoczność
SIEDZI SIĘ DOŚĆ WYSOKO I JEST TO DLA MNIE DUŻY PLUS.JEŻDŻE ZAWODOWO TOTEŻ NIE CZEPIAM SIĘ TAKICH DETALI JAK: "ZBYT SZEROKIE SŁUPKI","ZA MAŁA TYLNA SZYBA".TAKIE RZECZY PRZESZKADZAJĄ AMATOROM.
5,0
Ergonomia
WSZYSTKO NA SWOIM MIEJSCU.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
PRAWIDŁOWO.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
JAK NA KLASE AUTA "MAŁY" TO ON NIE JEST.CZTERY DOROSŁE OSOBY O "NORMALNYM" WZROŚCIE BĘDĄ ZADOWOLONE PO ZAJĘCIU MIEJSC W FIEŚCIE.KOSZYKARZE KUPCIE SOBIE CABRIO ALBO AUTOBUS :-)
4,0
Wyciszenie
JAK JUŻ WYŻEJ PISAŁEM DO 3000 OBROTÓW SPOKO.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
JADĄC W TRASIE 90 KM/H SPALIŁA 5,5 LITRA.JADĄC 120-130 KM/H 6,5 LITRA .MYŚLE ŻE PRZY SPOKOJNEJ JEŻDZIE MOŻNA SIĘ ZMIEŚCIĆ ŚREDNIO W 6,5.NATOMIAST JEŻDŻACYM Z NOGĄ W POŁODZE (CZYTAJ HANDLOWCOM,AKWIZYTOROM) NA PEWNO SPALI DYCHĘ.
5,0
Stosunek jakość/cena
MYŚLE ŻE ZA TĄ CENĘ NIE MA LEPIEJ WYKONANEGO AUTA.POZATYM JEST TO ZGRABNE AUTO A NIE JAKIEŚ "UFO" JAK NP.MICRA...NIE JEŻDZI ICH TAK DUŻO JAK FABII.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
O NIEZAWODNOŚCI NAPISZĘ JAK PRZEJADĘ CONAJMNIEJ 50000.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
OBY NIGDY NIC.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 70KM 51kW
[l/100km]