Zawieszenie
: Wzór dla klasy swojej i wielu aut z klas wyższych
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: zamek drzwi kierowcy, uchwyty podnoszenia foteli
4,0
Całokształt
Autko fantastycznie się prowadzi, bardzo dobrze wyważone, przewidywalne i świetnie reagujące na ster. Kiedy go kupowałem miał 60 000 km, dorzuciłem drugie tyle i wymieniłem amortyzatory przód, teraz pora na tył, i niewiele więcej. Materiały i tapicerka - słabo, ale wybaczalnie, fotele przednie - skandaliczne- jak na możliwości tego autka powino być trzymanie boczne, do tego niewygodne. Z innych wad- w wersji trzydrzwiowej uchwyty do kładzenia oparcia słabe i drogie, zamki trudne do wymiany i też słabe. Ale auteczko jeździ, jak marzenie- świetne jako pierwszy samochód, niezawodne i tanie w naprawach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Super- bez zastrzeżeń, oczywiście nie można oczekiwać dynamitu od wolnossącego 1,2, ale nie psuje się i daje radę.
5,0
Skrzynia biegów
pewna praca, bez uwag
5,0
Układ jezdny
rekord w klasie, a i więksi koledzy mogą się uczyć
4,0
Karoseria
nie mam problemów, bez rdzy- tylko zamek drzwi kierowcy.
Komfort
5,0
Widoczność
krótki, to i łatwy do wyczucia :)
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, ale też niewiele tego jest. Auto z czasów, kiedy królowałą prostota
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo szybko się nagrzewa
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
adekwatna do wielkości autka.
3,0
Wyciszenie
nie przeszkadza w mieście, na autostradzie hałasuje
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tanie naprawy, nie najgorsze spalanie
4,0
Stosunek jakość/cena
jeździ, nie psuje się
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zamek drzwi kierowcy, uchwyty oparcia foteli wersji 3d
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie stwierdziłem
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.25 i 16V 75KM 55kW
[l/100km]