Nie wiem jak benzynowe, ale ten diesel jest nie dozajachania , z zapasem mocy, 1.8 75km to mało, ale tylko na papierze, rozpędza się tak samo od 0-100, jak i od 100-170,
Perfekcyjne właściwości jezdne, zakręty bierze jak chce.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
szczerze mówiąc to jest tańsza niż powinna, ale wynika to tylko z jakości blach.
Gdyby nie walka z od czasu do czasu pojawiającą się rodzą to byłby to samochód idealny w tym segmencie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w zasadzie nie pamiętam, czy coś z takich dupereli wymieniałem
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
w czasie \"kariery\" - dwie rzeczy - zapowietrzał mi się uklad paliwowy poprzez nieszczelność zatyczki na filtrze paliwa (nie można było odpalić), naprawa trywialna, ale zanim znalazłem wymieniałem ze 3 filtry paliwa co pół roku.
Dwa - wspomaganie kierownicy, jest elektryczne i nie wytrzymało - co prawda to jeździć się dało, ale kręci się kierą jak w starze.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 DI 75KM 55kW
[l/100km]