Do miasta i krótkie przeloty ok. W trasę męczarnia dla kierowcy, pasażerów i silnika. Wynagradza niskim zużyciem paliwa i bezproblemowym użytkowaniem. Wyprzedzanie czegoś innego niż rowerzystę to challenge. Aby wykrzesać moc powyżej 40 koni trzeba mocno wkręcić ten silnik. Ilość pasażerów znacząco wpływa na osiągi silnika. Lepiej nie szaleć.
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze dobrane przełożenia. Brak synchronizatora i proste zęby wstecznego- standard w tej klasie.
3,0
Układ jezdny
Mocne przechyły, słabe tłumienie - standard w klasie.
4,0
Karoseria
Brak korozji jak na 22 letnie auto. Dodam że nie było napraw blacharskich.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra
4,0
Ergonomia
Jest ok. Można się przyczepić do kilku rzeczy, kwesta przyzwyczajenia.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Silnik bardzo szybko się nagrzewa, wentylacja wydajna, hałasuje, klima odbiera wyczuwalny procent mocy silnika.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Norma w swojej klasie.
3,0
Wyciszenie
Do 60km/h cicho. Powyżej szum wiatru, od 110 silnik zagłusza wszystko.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj bardzo duża zaleta. Spalanie niskie, części tanie, konstrukcja prosta, większość czynności naprawczych do ogarnięcia w krótkim czasie, co wpływa na koszt usługi, ogromna ilość zamienników i części z demontażu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Z czystym sumieniem polecam.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zamki drzwi, ręczny, cewka zapłonowa, trochę z elektryki - nic krytycznego.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Od 4 lat użytkowania póki co, nie zdarzyło się.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 60KM 44kW
[l/100km]