Nie jest głośno w środku nawet przy 100-120 km/h. Przy zimnym silniku też ładnie chodzi. elastyczność bardzo poprawna n 5 biegu już od 60 km/h bez znacznej utraty mocy pod pedałem
4,0
Skrzynia biegów
Do około 70 tyś chodziło rewelacyjnie (wymiana sprzęgła) chyba olej w skrzyni został wymieniony przez jakiegoś amatora który chciał troche (przyciąć) zarobić . Przy zimnym silniku trzeba się lekko przyłożyć do lewarka skrzyni za to jak się rozgrzeje jest dobrze,
4,0
Układ jezdny
Trzyma się na zakrętach z miare poprawnie jeszcze nie wyleciałem z rzadnego. Tarcze hamulcowe szybko się deformują(kupiłem zamienniki) i bije na kierownicy nawet podczas lekkiego hamowania co jest irytujące.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń
4,0
Ergonomia
światła awaryjne z góry kolumny kierowniczej to spory mankament, poza tym dobrze
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
przy okolo 55 tyś przysmażyła się kostka(pod schowkiem) która była odpowiedzialna za dmuchawę(koszt 30-50 zł) Szyby w drzwiach tylnych podczas dłuższej (100km) jazdy nie odparowują-choć może za dużo wymagam.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
(auto 5 drzwiowe)Z tyłu przy wzroście 180cm słabo z miejscem nad głową!! 5 osobą nie polecam podróżować za wiele kilometrów! Jeśi kierowca ma spore gabaryty to pasażer siedzący za nim musi mieć malutkie gabaryty nie da się tego zmienić poprzez ustawienia fotela.
4,0
Wyciszenie
Poprawnie!! dłuższe trasy równie dobrze
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie około(bez bagażu 3 osoby) 5l/100km w cyklu miejskim do 7 litrów
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
listwy ozdobne na drzwiach odkleiły się (5zł taśma dwustronna)-trzyma już 2 lata
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy 70 tyś sprzęgło było wymieniane!! Zawór wolnych obrotów przy 80 tyś
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 60KM 44kW
[l/100km]