Wersja trzydrzwiowa. Samochód wymagał kapitalnego remontu blacharskiego i technicznego. Nakłady finansowe przekroczyły by jego wartość.
Wrażenia
2,0
Silnik
Plus to łańcuch i w miarę dynamika. Minusy, brak olej w szalonych ilościach (potrafił wziąć ponad 1l/1000km), problemy z silnikiem krokowym, mocne dymienie (pewnie z powodu oleju), definitywne braki mocy.
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, biegi wchodziły poprawnie.
5,0
Układ jezdny
Zdecydowanie największą zaleta tego samochodu. Wspomaganie działało bardzo dobrze. Sam układ kierowniczy był precyzyjny. Zawieszenie było dość dobrze, jak dla mnie zbalansowane, dobrze trzymało w zakrętach, nie będąc zbyt twarde
1,0
Karoseria
Rdza, która zjadła u mnie podłogę, progi, nadkola, zdecydowanie skreśla ten element jako zaletę.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra. Na plus ogrzewanie przedniej szyby
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Fajny patent bez grzybów do zamknięcia drzwi
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Silnik grzał się dosyć długo. Dmuchawa niezbyt wydajna. Tylko dwa otwierane okna
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer z przodu mogli komfortowo podróżować. Niestety z tyłu zdecydowanie brakuje miejsca na nogi
5,0
Wyciszenie
Cicho w środku
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spore zużycie oleju podnosi koszt eksploatacji. Sam silnik również nie jest ekonomiczny
3,0
Stosunek jakość/cena
Dostać dobry egzemplarz dosyć ciężko.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problemy z silnikiem krokowym (warto go myć w benzynie ekstrakcyjnej), zacinający się zamek klapy bagażnika (przerobiłem go na linkę).
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria gnije, podwozie też. Silnik nie jest trwały
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 60KM 44kW
[l/100km]