Jestem zadowolony. Na miasto idealny, maly "scigacz", ktory wcisnie sie prawie wszedzie. Krotkie trasy takze bez zarzutow, ale na dlugich (autostrady) brak mu mocy. No ale to nie jest w koncu jego przeznaczenie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ok. 16-zaworowy zetec, to dynamiczna jednostka, dla tak malgo autka wrecz idealna. Lubi wysokie obroty, wteyddopiero czuc frajce z jazdy, ale wtedy tez i jego apetyt wzrasta.
4,0
Skrzynia biegów
Zero klopotow, wszystko gladko i sprawnie.
3,0
Układ jezdny
Najwiekszy minus. 58 tys. po niemieckich drogach i nic. 6 tys po polskich dziurach i przednie zawieszenie do zrobienia.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zarzutow.
4,0
Ergonomia
Debilna lokalizacja wlacznika swiatel awaryjnych. Brak mozliwosci otwierania klapy bagaznka od wewnatrz. Reszta ok.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima to jest to. W zimie chwile trzeba poczekac az sie nagrzeje. Tylna szyba lubi zaparowac.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok (wersja 5d), z tylu nigdy nie jechalem, ale obiektywnie nie ma tam zbyt wiele miejsca, zwlaszcza gy na przednich fotelach siedza rosle osoby.
3,0
Wyciszenie
Do 120 km ok, potem robi sie troche glosno.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Majac taki silnik az prosi sie by wykorzystac jego zalety. To niestety kosztuje czestymi wizytami na stacjach benzynowych. No ale jesli ktos chce oszczedzac, to niech kupi mulowaty silnik 1,3 albo diesla.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wyprodukowany X.1998. Wersja Ghia: klima, elektryka szyb i fotela kierowcy, podgrzewana przednia szyba i lusterka, niezle audio, 5 drzwi, metalik, alusy. Dalem za nia 13 tys. Za tak kase i w tej klasie trudno znalezc cos lepszgo.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez zarzutow.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto bylo regularnie serwisowane przez poprzednia wlascicielke. Jestem drugi posiadaczem tej "fiescianki" i wymienilem do tej pory przegnity tlumik (byl jeszcze fabryczny), a teraz klania sie przednie zawieszenie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.25 i 16V 75KM 55kW
[l/100km]