Karoseria
: Jeżeli ktoś zamierza używać pojazd więcej niż 6 lat powinien go zakonserwować.
5,0
Całokształt
Pojazd zakupiłem w 1998 r w salonie, jako fabrycznie nowy. Do dnia dzisiejszego przejechałem nim 80000 km większość w mieście. Przez okres 13 lat regularnie był serwisowany i nigdy też nie zawiódł mnie, dlatego z czystym sumieniem bardzo dobry.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest bezawaryjny. Używam olej Mobil 1 5W50. Jak na 75 KM daje radę, lubi wysokie obroty, może odrobinę za głośny, ale to nie jest najnowsza konstrukcja. Należy pamiętać o pasku rozrządu, gdyż jego zerwanie to remont silnika.
4,0
Skrzynia biegów
Nie mam uwag, czasem żeby wrzucić wsteczny trzeba jeszcze raz wysprzęglić, ale to nie tylko w tej marce tak się zdarza.
4,0
Układ jezdny
Moja wersja trend ma twarde zawieszenie, dobre na zakręty a mniej komfortowe w codziennym użytkowaniu. Trzeba wymieniać jego elementy, ale na naszych drogach to normalka w każdym aucie.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak dla mnie bardzo dobra.
4,0
Ergonomia
Wyłącznik świateł awaryjnych powinien być na środkowej konsoli i to jedyna uwaga.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niestety nie posiadam klimatyzacji, ale mimo to uważam, że wentylacja i ogrzewanie są bardzo dobre.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu mogłoby być więcej miejsca, ale z drugiej zaś strony mamy tu do czynienia z pojazdem segmentu B.
4,0
Wyciszenie
Nie można oczekiwać od takich samochodów wyciszenia jak w mercedesie klasy C lub wyżej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pojazd tani w codziennym użytkowaniu, ceny części są niskie, nie ma problemu z dostępem.
Mógłby palić o litr mniej i byłoby idealnie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za pojazd zapłaciłem 36500 w 1998 r,co było dużą kwotą, utrata na wartości jest spora, ale rekompensuje to tania eksploatacja.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elementy zawieszenia, zawór wolnych obrotów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.25 i 16V 75KM 55kW
[l/100km]