wersja ghia z klimatyzacja "drewnem" i pelna elektryka a co do otwierania bagaznika to w mojej wersji jest opcja zeby go otwierac od srodka:)
Wrażenia
5,0
Silnik
jechalem nim juz 180km/h (nie z gorki:) )bardzo elastyczny bardzo ladnie chodzi od 3500 obrotow , na nizszych obrotach cichutko
4,0
Skrzynia biegów
krotki lewarek dosc elastycznie z biegami
5,0
Układ jezdny
nisko srodek ciezkosci szeroki rozstaw kol usztywnione zawieszeni(nie wiem czy to firmowo:) ) ale samochod swietnie sprawuje sie na zakretach
Komfort
5,0
Widoczność
male miejskie auto dosc mocno przeszklone
5,0
Ergonomia
wszystko widac i ejst wygodne po paru kilometrach jazdy wszystko mozna przelaczac na pamiec:)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko sie nagrzewa a klimatyzacja szybko cchlodzi:)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
o ile z przodu bardzo dobrze to z tylu jak mam 182 wzrostu to nie pojade zbyt dlugo-musze miec schylona glowe i nie za duzo miejsca za kierowca za pasazerem po negocjacjach zeby sie przesunal jest juz w miare ok:)
5,0
Wyciszenie
powyzej 3500 obr slychac tylko silnik ale to bardzo ladny dzwiek a przy duzych predkosciach powyzej powiedzmy 130 slychac troche szum
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jaks ie uwaza to w miescie do 3000 obr to nawet 7 l na trasie malo:)