Silnik
: Bardzo często trzeba regulować wtryski. Wystarczy, że jeden dobrze nie rozpyla i już rozruch jest bardzo trudny
Silnik
: Za wcześnie zrywa się pasek rozrządu.
Karoseria
: Liczne ślady korozji.
3,0
Całokształt
Bardzo trudny rozruch przy -15 stopniach i więcej. Zawodny silnik, pompa paliwowa, rozrząd. Auto wymaga nieustannej ingerencji mechanika (szczególnie przy dużym przebiegu).
Wrażenia
3,0
Silnik
Jak na małe auto 60 KM to w sam raz (oczywiście przy spokojnej jeździe). Silnik oszczędny, choć awaryjny. Dość drogie części.
4,0
Skrzynia biegów
W ciągu dwóch lat eksploatowania nie zauważyłem żadnych problemów ze skrzynią biegów. Biegi wchodzą lekko i płynnie.
4,0
Układ jezdny
Auto dobrze trzyma się drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 D 60KM 44kW
[l/100km]