Dzwięk pracy bardziej przypomina Diesla niż benzynę ale co poradzić. Silnik nie jest dynamiczny, nie lubi wysokich obrotów. Jeśli sie człowiek postara to można tym jechać 160 km/h ale powyzej 100 nie jest przyjemnie, za głośno.
3,0
Skrzynia biegów
Straszliwie sie trzeba namachać żeby zmienić bieg. Wsteczny wchodzi troche topornie. Pozatym nie jest źle
3,0
Układ jezdny
Straszliwie mięciutki.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko widać. Pod tym względem fiesteńka jest idealna.
3,0
Ergonomia
Do wszystkiego jest dobry dostęp. Nie ma żadnych bardziej zaawansowanych systemów.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy -30 auto nie nagrzewa się wogóle.
Przy +30 nie chlodzi. Wentylacja działa pompując zimne lub ciepłe powietrze - w zależności od otoczenia.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 190 cm. i nie nażekam jednak za mną nikt nie usiądze. Spoto miejsca w środku, mała deska rozdzielcza dlae sporo miejsca na nogi.
1,0
Wyciszenie
Strasznie słychać silnik, oraz pęd powietrza powyżej 80 km/h
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie mam gazu więc wychodzi trochę drogo ale da rade jeżdzić.
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie wiem jak w innych samochodach ale jak sie złapie w dobrym stanie to powinno sie pojeździć trochę.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tłumiki nie wytrzymują całego sezonu (głównie końcowy). Zamki forda to jest jakaś masakra - psują się na potęgę. Stacyjka przestaje działać, zamek w drzwiach kierowcy nie działa już 2 lata, od pasarzera też już przestaje. Jak tak dalej pojdzie to każdego zamka bede miał osobny klucz..... .
Pozatym Rdza, Rdza - wlew paliwa, klapa bagarznika.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Często się psuje maglownica, końcówki drążków. Dwa razy wymieniałem silnik krokowy. Raz cewkę.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 KAT 60KM 44kW
[l/100km]