W tej klasie i rocznikach chyba najlepszy wybór. Jak na małe autko dużo miejsca i spory bagażnik. Wytrzymałe. U mnie barak jakiejkolwiek rdzy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Stary silnik wyjeździł ponad 200000 km i padł. Mechanik nawet nie chciał dotykać. Teraz wstawiony 1.3 i jest milutko.
4,0
Skrzynia biegów
Troche "pływa" drążek, ale poza tym wszystko dobrze. Wszystkie biegi wchodzą bez najmniejszego problemu.
4,0
Układ jezdny
Było by bardzo dobrze, ale tu mała wzmianka apropo naszych polskich dróg. Czasem na nich sobie nie radzi. Przednie zawieszenie moze marudzić.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak czyste okna, to wszystko widac :)
4,0
Ergonomia
Tylko czasem popielniczka wypada jak sie za bardzo gasi papierosa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W lato chłodno, a w zime ciepło.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super. Z tyłu tak sobie a nawet źle, ale w końcu to nie Mercedes:)
3,0
Wyciszenie
Niestety jak miałem 1.1 to głosno chodzil. Teraz sie zobaczy. Ogólnie wiadomo, że do cichych Fiesta nie należy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1.1 było ok. 1.3 niewiele się różni w spożyciu. Z resztą mam LPG. Życie jak w Madrycie! :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Tani, a także tani w utrzymaniu. Tanie części, stosunkowo mało pali (LPG) no i sam samochód w tej chwili tani a funkcjonalnością (bagażnik, przestronność) bije corse z tego samego rcznika na łeb.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem tylko coś tam, ale w samochodzie powyżej 10 lat można wybaczyć.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oprócz tego, że silnik wymieniłem i czasem przednie zawieszenie nie lubi polskich dróg to wszystko ok.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 KAT 60KM 44kW
[l/100km]