Jezdzilem tym samochodem 4 miesiace, zrobilem ponad 10.000 mil. Kochane autko zawsze dowozilo mnie do celu. Byl skorodowany i schodzil lakier. Ale mial nowe opony i caly uklad hamulcowy. Caly czas gubil olej, ale to byla moja wina, szkoda mi bylo pieniedzy na naprawe, zwlaszcza, ze 5 litrow Mobil 1 kosztowalo jakies 5$. Najfajniesze w nim bylo zdziwnienie na twarzach Amerykanow, bo nie wiedzieli co to.
Jezeli komus uda sie kupic taki samochod w Polsce bedzie mu dlugo sluzyl. Praktycznie nie do zdarcia. Na autostradzie zamknalem licznik >85mil/h. Przebieg podalem w milach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie wiem jaka byla pojemnosc i ile mailo koni. Byl wyciek oleju na pelen bak benzyny polykal 5 litrow oleju. Niestety to byla moja wina, szkoda mi bylo pieniedzy na naprawe. Poza tym dynamiczny, ekonomiczny i w miare cichy. Spod swiatel odstawialem duzo lepsze samochody.
4,0
Skrzynia biegów
Niestety 4 biegowa, czasami byly problemy z trafieniem w odpowiedni bieg.
4,0
Układ jezdny
Miekkie ale zgodne ze standartami w USA.
Komfort
5,0
Widoczność
Nigdy wczesniej ani pozniej nie jezdzilem tak malym samochodem. Dlatego tez uwazam, ze widocznosc byla doskonala.
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu i pod reka. Brakowalo mi uchwytow na kubki.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mailem okazji sprawdzic ogrzewania, w deszcz wentylacja malo wydajna.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie moglem sie nadziwic ile mozna upchnac do tego samochodu.
3,0
Wyciszenie
Nawet niezle.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na warunki amerykanskie, ekonomicznosc na 10 punktow. Nigdy nie liczylem spalania ale trasa Cleveland - Niagara na jednym tankowaniu w 3 osoby, ze srednia predkoscia 70 mil. (troszke ponad 120).
5,0
Stosunek jakość/cena
kupilem go za 200$, sprzedalem za 100$, nic dodac nic ujac.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic sie nie zepsulo.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Alternator, ale mial prawo w tak wiekowym aucie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 64KM 47kW
[l/100km]