Auto trochę klasyczne, trochę nowoczesne, bez fajerwerków typu "samo jedzie i skręca" za to z niepowtarzalnym klimatem. Świetnie jeździ, daje dużo frajdy i wygody. Wygląda pięknie, nie jest pretensjonalne i budzi sympatię na drodze. Pali sporo ale odwdzięcza się pięknym dźwiękiem i 7s do setki. Zdecydowanie warto.
Wrażenia
5,0
Silnik
Klasycznie, mocno, solidnie. Osiągi potrafią zadziwić, do tego ten dźwięk...
5,0
Skrzynia biegów
Działa płynnie, po amerykańsku - to nie DSG, trzeba to lubić.
5,0
Układ jezdny
Komfortowy i dynamiczny, bez niepotrzebnego bujania jak na statku.
5,0
Karoseria
Wszystko ok.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki super, do tyłu gorzej ale jest kamera cofania.
4,0
Ergonomia
Jest dobrze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super sprawne.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest dużo miejsca dla 7 osób, z tyłu mogłoby być troszkę więcej na nogi ale w końcu to 7 miejsc + bagażnik.
5,0
Wyciszenie
Cisza i tylko pomruk V8. Dla koneserów.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części i serwis po taniości, bardzo prosta konstrukcja. Kilka dziwnych niespodzianek np. komplet świec 600zł. Reszta w normie a w porównaniu z europejskimi pseudo-Suvami to wręcz tanio.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze nic lepszego nie znajdziesz.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wystarczy kupić normalny (czyt. ten droższy) egzemplarz i nie ma problemów. Ci którzy szukają po taniości (czyli 98%) mogą się zdziwić. U mnie bez problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.6 295KM 217kW
[l/100km]