Super kultura pracy, cichy,
obroty przy normalnej jeździe 1500 obrotów.
Jedyny problem z silnikiem, który miałem to zawór EGR (w serwisie forda koszt 200zł + kawa gratis, 20minut roboty).
Z opinii mechaników wiem, że te silniki w stanach robią po 500 000-600 000
4,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów.
5,0
Układ jezdny
Bez jakichkolwiek problemów, super skręt, jak na tak duże auto z łatwością kręci się i obraca nawet w najwęższych uliczkach.
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonała, duże szyby, widać wszystko z każdej strony.
4,0
Ergonomia
Jak na tak wielkie auto to całkem nieźle.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutów, przydały by się podgrzewane siedzenia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ogrom miejsca, z tył w wersji sport trochę gorzej.
4,0
Wyciszenie
Wiadomo, na autostradzie trochę szumi, ale przy takich gabarytach to nie dziwi.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto 18l/100km LPG
trasa 14l/100km LPG
Udało mi się nawet zejść do 12 :-)
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto odpowiednie na polskie drogi, dziury mu nie szkodzą (tylne zawieszenie na piórach), a w przodzie też ciężko coś uszkodzić
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochód bezawaryjny!
Tylko zmieniać oleje, filtry, filtry gazu i jeździć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 4.6 V8 242KM 178kW
[l/100km]