Masywne auto, a co za tym idzie bezpieczne, postrach i respekt na drogach. Przy tym wszystkim pięknie wykończony w środku, co wpływa na ekskluzywny wygląd wozu.
Wrażenia
5,0
Silnik
przyjemny dla ucha warkot
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
trochę twardy, jak ktoś nie jest przyzwyczajony to może być dla niego za twardy, ale jeździłem Jeepem przez moment i znów był za miękki, a przez to przez cały czas musiałem wymieniać elementy zawieszenia (w jeepie!), tutaj tył jest na piórach.
Komfort
5,0
Widoczność
super z przodu, z tył i w dużych lusterkach
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
zamrażalka i piekarnik w jednym - zależy od ustawień w kokpicie :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu super, a z tył nie jeżdżę z reguł, ale przydała by się kanapa zamiast pojedyńczych siedzeń
3,0
Wyciszenie
przy szybszej jeździe na autostradzie trochę głośno, do 120 jest ok
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa z instalacją jak na taki silnik jest bardzo niskiego (w przeliczeniu na benzynę wychodzi jakby ten 4 litrowy stwór spalał 8l/100km benzyny. A to wszystko dzięki amerykańskiemu silnikowi, który na przy normalnej jeździe ma 1500 obrotów, dopiero po dodaniu gazu lub zmiany wajchy automatycznej wskakuje na poważniejsze obroty.
Napraw nie ma, a wymiany tylko eksploatacyjne(oleje, filtry, filtry gazowe). Tył na piórach, więc nie ma co wymieniać, a z przodu raz regenerowałem sworznie (koszt 250zł para).
5,0
Stosunek jakość/cena
największy minus - spadek wartości, ale chyba tak z każdym autem jest. Po prostu tym jeździłem dłużej niż innymi(ale to ze względu na niezawodność).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto niezawodne, ponad 100tys km i niemalże brak awarii, jedynie problem był kiedyś z zaworem EGR - koszt w serwisie z wymianą i kawą gratis = 200zł.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 4.0 V6 213KM 157kW
[l/100km]