Jak na swoją klasę samochód bardzo przyzwoity. Silnik V6 gwarantuje spore spalanie, które niwelowane są przy zakupie instalacji gazowej. Duzo frajdy na na wyższych obrotach, W wersji z dołączanym napedem na przednią oś i reduktorem - fantastyczne właściwości terenowe. Kto poszukuje auta z dobrymi wlasciwosiami jezdnymi, a ma inny samochod do jazdy, proponuje starsze roczniki, nie ma sensu też monotować instalacjio jeśli auto to ma służyć jako transport tylko w weekend.
Wrażenia
4,0
Silnik
206 konie nie czynia z tego auta sportowca.. ale jak na swą masę przyspieszenie rzędu 10 sekund to całkiem fajna rzecz:) Elastyczność- prawie równa zeru, trzeba zredukować bieg! Niskoobrotowy klasyk
3,0
Skrzynia biegów
/hmm moze nie potrafię się przyzwyczaić do automatu starszej generacji, ale bardzo w nim ciężko zredukować bieg (np. z 5 do 3) i troszkęto trwa. Co do samych przełożeń to duży plus, są praktycznie niewidoczne, bez szarpnięć
4,0
Układ jezdny
To dość duży plus, może nierówności poprzeczne nie są tłumione idealnie, ale tym samochodem ( z reduktorem) wiedzie się oprawie wszedzie!
Komfort
4,0
Widoczność
Wszytsko ok, trzeba przyzwyczaić się do małej szyby przedniej
5,0
Ergonomia
Zarówno radio jak i praca zmieniarki, przełączniki bardzo czytelne. Bardzo dobre prędkości wyceiraczek chyba 7 stopni..
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochód nagrzewa się bardzo szybko, szyby nie parują, klima wydajna:)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera z przodu - bez zarzutu jak w dobrej limuzynie. Z tyłu mniej miesca, ale kanapa szeroka, troszke mniej mniejsa na nogi..
5,0
Wyciszenie
silnik v6 na zernątrz głośny.. a w środku cisza:) Tylko pomruk kiedy rozpędza się 206 koni do pracy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Hmm cięzko cokolwiek napisać. Jakby miał mi palić 19 litrow w mieście benzyny to byłoby druzgocące, ale przy spalaniu 19 litrow gazu jest ok. Wszytsko zależy od stylu jazdu. Na trasie potrafi zejść do 14 litrow gazu, a jak się ktoś spieszy weźmie 18. Prosze nie oszczędzać na instalacjach gazowych! Działają z tym silnikiem idealnie ale tylko sekwencyjne! Proponuje rozważyć droższe instalacje ktore nie maja limitu kilometorw w gwarancji.
5,0
Stosunek jakość/cena
Przy wlaściwościach kultowym niskoobrotowym V6 to cena idelana. Zwłaszcza że samochód jest w środku większy od Jeepa Grand Cherokee, i patrząc na roczniki 1999-2001 ok 10 - 12 tysięcy tańszy. Dobrze wykonany samochód dla amerykańskiej klasy średniej dobrze spisuje się na naszych drogach.
inne informacje LPERNAK@wp.pl
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Prosze pamietać o wymianie części ekspolatacyjnych
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Części dość tanie, trzeba szukać. Ogólnie bardzo dobrze:) Silniiki te robią dużo kilometrow bez remontu
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 4.0 162KM 119kW
[l/100km]