Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Explorer I

kszesz www.explorerclubpolska.com, 17 lat temu
Silnik 4.0 157KM 115kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 148 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Ford Explorer I 4.0 157KM 115kW 1990-1994 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : 2 tony staje w miejscu, na przeglądach nie mogą sie nadziwić skuteczności hamulców
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Nie odpowiednie załączanie napędów prowadzi czasami do zmielenia sprzęgiełek 4x4, jeżdzimy na nich tylko w terenie nie zapominajcie to nie bulwarówka.
Inne : Automat też wymaga przeglądów I po 100 kkm następne co 40 kkm, kto zaniedba pozna cenę naprawy ASB
Zawieszenie : Trzeba skontrolować drążki
5,0
Całokształt
Zakochasz się w tym aucie i innego nie bedziesz już pragnął. Przekonaj sie na forum www.explorerclubpolska.com tam jest takich wielu.
Wrażenia
4,0
Silnik
ma swoje humory, czasami nierowno pracuje, trzeba dbac o swiece i kable, ale ten bulgot V6 jest niepowtarzalny
5,0
Skrzynia biegów
automat, nie ma lepszego rozwiązania. teraz będą tylko automaty kto nie jezdził ten nie wie o czym mowa.
4,0
Układ jezdny
buja się jak to terenowka ale nie straszne mu nasze dziury i krawezniki. czasami na sliskim podjezdzie traci przyczepnosc tylna os ale od tego jest 4x4 i po sprawie.
Komfort
5,0
Widoczność
znakomita daleko do przodu i ponad dachami plaskaczy. kanciasta karoseria ulatwia orientacje na parkingu poprostu koniec auta jest tam gdzie widac koniec karoserii, zadnych wystajacych niespodzianek.
5,0
Ergonomia
pelny wypas jak to w amerykanach sama przyjemnosc z jazdy. głosno robi się po przekroczeniu 100km/h ale to wkoncu kawal samochodu.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie malo precyzyjne z przodu daje mocno z tylu nie zabardzo. klima juz lepiej raczej rownomiernie chociaz to tylko manualna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak w domowym wielkim fotelu i z przodu i z tyłu, nikt nikogo nie trąca łokciami.
3,0
Wyciszenie
szumy nadwozia dokuczliwe powyżej 100km/h, silnik przyzwoicie wyciszony slychać jego pracę ale ja tak lubię
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
LPG w mieście ponad 20l w trasie mieści się w 16-18l bardzo czuły na technikę jazdy poniżej tej wartości nikt nie zejdzie, nie wierzę. Na benzynie porownywalne zużycie. Przeglądy odrobinę droższe, trzeba znaleźć dobry warsztat bo rożnice cen sa naprawdę duże. Części sporo i dosyc dobrze dostępne.
5,0
Stosunek jakość/cena
najlepszy stosunek w klasie terenowek. Odwiedź forum www.explorerclubpolska.com a poznasz powody dla których tak oceniamy swoje explozje
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w 12 letnim aucie wymiana tylko filtrow, klocki hamulcowe, sworzeń dolny, łożysko koła to chyba wynik doskonały. Korozja w tym aucie jest bez znaczenia blacha ma prawie 1mm grubości.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
w upale 40 st po dlugiej trasie zgasł i nie zapalił ponownie. pomogło ostygnięcie i reset komputera, to spotkało w tym roku wiele aut więc nie uważam tej usterki za jakąś specyficzną dla explorera.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 4.0 157KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
16,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
16,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
19,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
14,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Explorer I