Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Escort VII Kombi

Funkymonk, 18 lat temu
Silnik 1.8 TD 90KM 66kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 22 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Ford Escort VII Kombi 1.8 TD 90KM 66kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
4,31
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Fajny, duzy (kombi) samochod, za smiesznie mala kase. Z Dieslem tani w eksploatacji, w miare dynamiczny i niezawodny. Bardzo dobrze wyposazony w wersji Ghia: 2 AIR BAG, ABS, elektryczne szyby i lusterka, el.szyberdach,ogrzewanie przedniej i tylnej szyby, spryskiwacze reflektorow,klima, welur, radio CD.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik ogolnie oceniam jako niezly. Troche muli, zwlaszcza na pierwszych 2 biegach, ale jak wlaczy sie turbo, czyli od ok 2,500 obr/min, jest czym jechac,zwlaszcza od predkosci 60 km/h. Kultura pracy jak to w starszym Dieslu - rano troche poklekocze i potrzesie, ale zapala od razu (moze dlatego, ze garazowany). Elastycznosc calkiem, calkiem, w trasie smiga i nie trzeba sie bac wyprzedzania, a jak trzeba, to i do 180 km/h sie rozpedzi, tylko wtedy złopie rope jak głupi. Podsumowujac,dalbym 5 gwiazdek, gdyby mial 10-20 KM wiecej.
4,0
Skrzynia biegów
1 i 2 bardzo krótkie! Na trójce super sie jezdzi po miescie, od 20 do 70 km/h. Zadziwiajaco dobre odejscie na 5, zdarza sie, ze na trasie nie trzeba redukowac przy wyprzedzaniu.Biegi u mnie wchodza bez problemow, nieco za dlugie skoki drazka. Minus: po dł€ższej jezdzie w korku opornie wchodzi jedynka i dwojka.
4,0
Układ jezdny
Trzesie troche, szybko zuzywa sie zawieszenie, ale to wina drog a nie samochodu. Ale jak juz jest zrobione, nic nie stuka, trzyma sie bardzo pewnie, mimo ze to kombi. Hamulce w porzadku, jak na dosc stare auto, ABS super, lapie bardzo pozno i swietnie sie go czuje.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko widac! Slupki cienkie, szyby duze, a do tego przyciemnione okno dachowe.
4,0
Ergonomia
Mam rzadkie, jasne wnetrze Ghia. Ladnie wyglada, a do tego wszystko w zasiegu reki, moze radio mogloby byc troche blizej.No i ciezko sie przyzwyczasic do sterowania tylna wycieraczka...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Diesle sie wolniej nagrzewaja, ale moj grzeje w porzadku. Nawet po mrozie szybko robi sie cieplo, ale kiedy go kupilem dysze nawiewow wymagaly przetkania. Chwila roboty, a roznica ogromna!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jezdzimy raczej we dwoje i jest OK.PLus za wielki bagaznik w kombi,rower crossowy wchodzi bez rozkrecania do tylu,a na nim miesci sie jeszcze gorski. A na to wszystko ladujemy psa:)
3,0
Wyciszenie
Glosno. Powyzej 120 nawet bardzo. Przy 180 radio na maxa.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Malo pali, na 1 zbiorniku 52 litry przejechalem 880 km, w trasie oczywiscie. W miescie tez nie najgorzej, z klima jakies 7-7,5 l/100km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Super auto za male pieniadze
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Troche sie psuje, ale to typowe usterki i po pewnym czasie szybko czlowiek sobie z nimi radzi. No ale sa.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak narazie nic powaznego. Ale samochod jest garazowany, a wszystko regularnie wymieniane.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.8 TD 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Escort VII Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Escort VII Kombi