jak na tą klasę aut jestem pozytywnie zaskoczony - przeciwnie do opinii dużej rzeszy ludzi którzy twierdzą że escorty się psują strasznie
Wrażenia
5,0
Silnik
bez większych problemów - wymiany podstawowych elementów - paski, płyny, filtry i jak do tej pory uszczelka pod pokrywą zaworów oraz przewody przelewowe - koszt b.niski
4,0
Skrzynia biegów
chodzi sprawnie choć biegi mogłyby wchodzić sprawniej, krótkie przełożenia na 1 i 2 biebu ale op wyżej rekompensuje te straty ;) - podobnie jest w zasadzie przy innych dieslach tych lat
5,0
Układ jezdny
dobre trzymanie się drogi oraz dobra trakcja
Komfort
5,0
Widoczność
bez zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
po rozgrzaniu duża kultura pracy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
zima szybkie nagrzewanie wnętrza - w lecie klimatyzacja
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
escort to klasa jeszcze ekonomiczna ale i tak jest dobrze - szczególnie kombi - miejsca dość
5,0
Wyciszenie
w miarę cichy ja na diesla - przy zamontowaniu subwoofera praktycznie brak ucieczki wysokich tonów z auta - wiec bdb
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jest dobrze, dużo zamienników bądź miejsc gdzie można bez problemu dostać taniej nawet orginalne części, spalanie ok
5,0
Stosunek jakość/cena
tu jak najbardziej wielki pozytyw - przy ściagnięciu auta zza zachodniej granicy zaoszczedzamy baaardzo dużo w stosunku do ceny w Polsce - polecam kombi 1,8TD - otrzymamy auto pojemne oszczedne oraz miłe w prowadzeniu
POLECAM !
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
OK
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak - odpukać - do tej pory a przejechałem nim 10 tys km
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TD 90KM 66kW
[l/100km]