Silnik
: Ekonomiczne, żwawe i funkcjonalne autko, jednak nieraz dało się we znaki od tej gorszej strony
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: przełącznik świateł, skrzynka bezpieczników
Zawieszenie
: częsta wymiana gum, końcówek itp.
Przeniesienie napędu
: półksieżyc sprzęgła
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
całkiem żwawy, przyjemnie się przyspiesza od 100 wzwyż bez redukcji
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
dla pewności prowadzenia wymiana wszystkich gum conajmniej raz w roku
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
wyremntowałem nim poł mieszkania i okazał się nadzwyczaj pojemny i funkcjonalny przy prowadzeniu firmy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
dosyć glośny, przy 120 trzeba podgłaśniać radio
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie bardzo przyzwite, części nie drogie,
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
częsta awaria przełocznik świateł, co objawia się brakiem pozycyjnych z tyłu - 2 razy, również 2 razy przlutowana skrzyna bezpieczników,
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
3-krotne pęknięcie połksiężyca przy pedale sprzęgła - efekt brak sprzęgła - spora uciążliwość, po 3 razy popuszczenie totalne na lince - pedał wysoko problemu nie ma, problem z odpalaniem - na krótko pali przez stacyjke zero odzewu, jedynym wyjściem okazał się patent z obejściem skrzynki bezpieczników
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TD 90KM 66kW
[l/100km]