Układ elektryczny
: naciskaja pedal hamulca wlanczal sie zaplon i pozycje . . . . .
Karoseria
: rdza go jadla jak chcilal od strony pasarzera
1,0
Całokształt
problemy z odpalaniem przekreslaja wszystko!sprzedalem go za 900zl i bardzo sie z tego ciesze:)
Wrażenia
4,0
Silnik
sinik nie do odpalenia i nie do naprawienia ale jak odpalil to dziala wzorowo, rok czasu walczylem z odpalaniem czyli remont pompy i silnika to poza tym ze dalej nie odpalal to spalanie wzroslo do 10 l / 100km. ciekawostka gdy bylo +20 trzeba bylo dlugo krecic i odpalal przy -20 bylo tak samo
4,0
Skrzynia biegów
nigdy nie bylo prpblemu poza tym ze byl do wymiany plastik na kturym trzymal sie drazek , wyrobil sie po prostu
4,0
Układ jezdny
przez rok wymienilem tylko gumy na wachaczach, reszta bez problemu, nie za mieki nie za twardy
Komfort
4,0
Widoczność
dobra niegdzie nie uderzylem :p
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wzorowa po 3-4km juz lecialo ciepelko , to bylo wynagrodzenie za poldka w kturym zawsze marzlem. . .
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4 osoby spokojnie mogly podrozowac, albo dwie i sporo bagarzow
3,0
Wyciszenie
wkoncu to klekot to slychac silnik dopiero przy 150 km/h byly gwizdy:)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bylem nim pare razy w niemczech i to auto nadaje sie do tego zeby deptac gaz do konca i na liczniku bylo 170km/h bo silnik sie wyciszal a i zawsze spalil 6l
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ciekawostka gdy bylo +20 trzeba bylo dlugo krecic i odpalal przy -20 bylo tak samo (zdarzalo sie ze akumulator sie skonczyl dlatego zawsze go z gorki stawialem)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TD 70KM 51kW
[l/100km]