Auto jest warte zakupu, nie powoduje wydatków i nie zawodzi.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trudno uznać go za tytana szybkości, ale nie jest wybitnie głośny, chodzi równo i szybko się rozgrzewa.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą precyzyjnie, a skrzynia jest dobrze umiejscowiona, wymaga głębszych ruchów więc łatwo wrzucać biegi.
5,0
Układ jezdny
Wspomaganie układu kierowniczego jest bardzo dobre, auto dobrze trzyma się drogi, pewne w zakrętach.
Komfort
5,0
Widoczność
W tym aucie widać wszystko, lusterka może nie są za duże, ale przez szyby widać dużo, bardzo dobrze do tyłu oraz podczas manewrów na parkingu.
5,0
Ergonomia
Bagażnik bardzo duży, w środku schowki i dużo miejsca z tyłu, a szczególnie na przednim siedzieniu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam wersję bez klimatyzacji, ale dmuchawa tez wydala i ma trzy przełożenia. W lato szybko się wietrzy, zimą bez problemu nagrzewa samochód. W razie usterki - łatwa w naprawie i tania.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak pisałem wcześniej, miejsca jest pod dostatkiem, nawet dla wysokich kierowców, a fotele wygodne.
5,0
Wyciszenie
Auto dobrze wyciszone jak na wiek, stary diesel ale nie jest bardzo głośny, radia nie zagłusza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanie części zamienne, a te które się psują nie powodują większych problemów z wymianą i znalezieniem. Spalanie niewielkie, w mieście tylko przekroczy nieznacznie 6 litrów, ale w trasie schodzi do 5 litrów ON i mniej. Można jeździć na tańszym biodieslu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą kasę trudno kupić coś lepszego, zadbane egzemplarze są godne uwagi i nie kosztują majątku.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak wcześniej - auto jest mało zawodne i lepsze od większości konkurencji. 1.8 d dorównuje odpowiednikom 1.9 SDI VW
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie ma większych usterek, nie ma się tu co zepsuć, podstawowe elementy silnika są na wieki.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 D 60KM 44kW
[l/100km]