Samochód ekonomiczny, raczej niezawodny, ale ma swoje kaprysy (np nie chce czasem odpalić, co bywa irytujące), poza tym z korozją jest na Ty i ciężko się jej pozbyć na stałe.
Najważniejsze, że jeździ i jeśli się o niego dba, to potrafi się odwdzięczyć.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jest największym z plusów auta. Ma co prawda 1056 PS a nie 115, jak podaje katalog, czyli tak jak w wersji MK VI. Spalanie w granicach 10 l LPG. Dynamika nawet na gazie wystarczająca.
3,0
Skrzynia biegów
Dość ciężko chodzi, ale nie zgrzyta. Początkowo miałem problem z wyczuciem czy bieg już wszedł czy nie, bowiem nie było wyczuwalnego \"pyknięcia\".
3,0
Układ jezdny
Nietrwałe przednie zawieszenie. Dobrze trzyma się drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak to w starych autach bywa - duża powierzchnia szyb.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze grzeje, problem bywa przy konieczności szybkiego odparowania szyby.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu /ok, z tyłu miejsce raczej dla dzieci.
3,0
Wyciszenie
Może być.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanie części, umiarkowane zużycie paliwa, tanie naprawy, ale też częstsze ich wykonywanie. Ogólnie auto ekonomiczne, choć kłopotliwe.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jeden z najtańszych kompaktów na rynku:)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 115KM 85kW
[l/100km]