Karoseria
: Ruda uwielbia nadkola, progi, podszybia, bagażnik i belkę
Układ elektryczny
: Przekaźnik zespolony (siada co jakiś czas) koszt nowego 150zł
Układ hamulcowy
: hamulce tylne, ręczny masakra ale to może być kwestia konkretnego przypadku
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Samochód mam od początku i nie musiałem nic z silnikiem robić. Teraz po 200 tyś powininem wymienić świece i kable.
4,0
Skrzynia biegów
Nigdy nic nie musiałem robić jedynie co to wymiana sprzęgła przy 180tyś
3,0
Układ jezdny
Samochód ślizga się na drodze
Komfort
5,0
Widoczność
Ze świateł jestem bardzo zadowolony, dopiero teraz zaczyna migacz jeden parować, a reszta jak nie naruszona.
2,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeśli chodzi o nawiew to jest bardzo mocny i dobry ale ogrzewanie samochodu trwa długo. Za ogrzewanie dałbym źle a wentylację dobrze wiec wychodzi przeciętnie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na miejscach tylnych pasażerów to raczej nie pogonimy się, jest dość ciasno gdy kierowca wysoki. Co tyczy się pojemności za dobrych czasów ford był w stanie przewieźć i 9 osób
3,0
Wyciszenie
Szału jak i tragedii nie ma
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli chodzi zużycie paliwa i ekonomiczność to Ford jak na taką małą frajdę jazdy dużo pali ale żyłując go na autostradzie to nie wyjdzie ponad to co jest w książce od niego napisane. Części do Forda nie są drogie. Na dzień dzisiejszy jest to już stary samochód
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód był tani, bardzo długo wytrzymał i nie było z nim dużo problemów. Tylko lać i jeździć
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dioda od zegarka, ramki od klamki pękają, zaczepy od maty zasłaniającej bagażnik,
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Blacha, blacha, blacha...
przekaźnik zespolony
układ wydechowy
hamulce
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 90KM 66kW
[l/100km]