Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Escort VII Kombi

celny, 14 lat temu
Silnik 1.6 i 16V 90KM 66kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 186 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Escort VII Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
3,77
8% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wspomaganie. Parkowanie dziecinnie proste, łatwo wyczuć gabaryty auta
3,0
Całokształt
Jeżdzi się wygodnie, auto praktyczne, łatwe w parkowaniu. Tego egzemplarza jednak bym już nie kupił
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak we wszystkich autach tej wielkości przydałoby się trochę więcej niż 90KM do wyprzedzania na trasie. Silnik mniej elastyczny niż trochę starsze jednostki 1.7 i 1.8 Renault z którymi miałem do czynienia. Na plus łatwy rozruch.
3,0
Skrzynia biegów
Auto ma już swoje przejechane. Jedynka nie wchodzi gładko,trudno czasem trafić w trójkę, wsteczny kiedyś będzie wyskakiwał. Trochę za krótka dwójka. Na trasie 100km/h na V biegu w zakresie minimalnego spalania.
4,0
Układ jezdny
Nie można mieć nic do zarzucenia, przynajmniej w bezpiecznym zakresie prędkości
Komfort
5,0
Widoczność
Mimo że tokombi to widoczność lepsza niż w hatchbacku R19
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Możliwość pochylenia siedzenia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma problemu zaparowanych szyb. Klimatyzacja manualna bardzo wydajna
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca z przodu wystarcza dka kazdego. Z tyłu nie jeżdziłem ale wydaje się mało miejsca na nogi.
3,0
Wyciszenie
Nie najlepsze wyciszenie. Do 100-110 km/h można jechać.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Gdyby nie LPG to straszny smok. Części łatwo dostępne i sporo tanich zamienników. Musiałem jednak ich już sporo wymienić. Mam nadzieję że to choroba wieku dziecięcego.
4,0
Stosunek jakość/cena
Sporo tańsze niż Astra czy Golf w podobnym wieku. Z korozją nie jest żle, dół na razie zdrowy choć hak holowniczy woje zrobił. Z zewnątrz nic nie widać jeszcze. Purchle pod ramkami szyb.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobiazgów słabe kluczyki, wycierają się i trudno wtedy otworzyć drzwi.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mogę potwierdzić typowe usterki: a) falujące lub zawieszające się obroty - wymiana regulatowa wolnych obrotów, koszt z robocizną 121 (tanie części), b) pękające sprężyny zawieszenia tył (auto po przedstawicielu handlowym - kombi)- 260 zł za parę ze średniej półki osłony przegubów

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Escort VII Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
9,7
l/100km
10,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Escort VII Kombi