Przyspieszenie i elastyczność marna; żeby uzyskać jakiekolwiek lepsze osiągi trzeba "kręcić" silnikiem (aż mi go żal) co z kolei odbija się na spalaniu. Ocena dobra tylko ze względu na bezawaryjność całegu zespołu napędowego - po prostu wół (muł) roboczy
5,0
Skrzynia biegów
Z małym minusem za zdarzające się problemy z "wrzucaniem" wstecznego
3,0
Układ jezdny
Dobre tłumienie nierówności, dosyć sztywne, mało trwałe
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Pozycja siedzenia doskonale ale brakuje mi regul. osiowej kierownicy i nie mogę się dobrze dopasować
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W mroźne dni wydaje mi się, że silnik nie może się zagrzać i przy dużej wilgotności nie obywa się na krutkich dystansach bez ogrzewania tylnej szyby (jak wchodzę ośnieżony z całą rodzinką to "mleko")
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest nieźne (mam kombi) ale bez fajerwerków
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na te osiągi i moc silnika to marnie. Miasto - 9,5-10,9; tasa - 7,4-8,3 w zależności od temperatury otoczenia i stylu jazdy - na trasie np. zużycie nawet w lecie jest bliższe 8,3, żeby zejść poniżej trzeba cały czas się pilnować.
Ceny części (zamienników) znośne - przy każdej naprawie pytałem o ceny w ASO i ... masakra - często ponad 100% drożej głównie za sprawą drogiego serwisu np. co z tego że kpl rozrządu jest w cenie ~400PLN skoro jeszcze większą kwotę trzeba zapłacić za robociznę i kwota wędruje do prawie 1000 (zapłaciłem w małym warsztacie 370 za wszystko)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]