Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Escort VII Hatchback

SFrog, 18 lat temu
Silnik 1.8 TD 90KM 66kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 180 tys. km
Ford Escort VII Hatchback 1.8 TD 90KM 66kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
2,92
29% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
2,0
Całokształt
Znikoma przyjemność z jazdy,troche twardawy,jakieś śruby na wierzchu przy plastikowych osłonach słupków.Wielki, ale to WIELKI plus za poteżny bagażnik jak na tą klasę,który się przydał niejednokrotnie i zadanie swoje spełnił nadzwyczajnie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ładnie rwał do przodu, można było spokojnie wyprzedzać na trasie.
3,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
Częste stuki zawieszenia. Po wymianie gum troche lepiej.Zawieszenie wymaga czujnej opieki...
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Nie za dużu przycisków,wszystko pod ręką.Boli trochę sposób regulacji nawiewu (3 stopnie obiegu zamkniętego i 3 stopnie otwartego, jakby nie można było po prostu dać 3 stopniowej regulacji z możliwością zamknięcia obiegu).Umiejscowienie przycisków el. szyb przy skrzyni biegów - nieporozumienie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima dobrze chłodzi,zima powietrze się szybko nagrzewa.Szkoda że tylko 3 stopniowa dmuchawa - czasem ciężko dopasować do potrzeb
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu całkiem całkiem. Z tyłu nogi na siedzeniu trzeba trzymać. Jako rodzinny smochód - słabo.
2,0
Wyciszenie
Wersja z dieslem.Troche warczy,jak to diesel,ale wyciszenie mogłoby być lepsze.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na diesla to tak sobie.Spodziwałem się lepszych rezultatów,no ale silnik nie jest szczytem techniki a i przebieg nie jest mały.
2,0
Stosunek jakość/cena
Dużo wadliwych egzemplarzy na rynku-trzeba bardzo uważać przy kupnie.Wszystko złe co piszą o fordach to prawda.To był mój pierwszy i ostatni ford...
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ciągle coś stuka,piszczy,itp.Plastik kokpitu trzeba było podłożyć gumą bo miało się wrażenie ze zaraz rzuci sie na kierowcę. No i klasyk - przełącznik zespolony (światła,kierunki,wycieraczki) demontowany wielokrotnie celem reanimacji - nie odskakujące kierunki, załączanie się długich świateł przy włączaniu kierunkowaskazów, itp. Da się żyć jak ktoś lubi majstrować.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie wyleciał w powietrze,ale wycieki oleju spod uszczelki głowicy się zdarzają, a głowica ma tendencję do pękania jak się dusi na zimno. Padło oświetlenie deski rozdzielczej i światła postojowe.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.8 TD 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Escort VII Hatchback 1.8 TD 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Escort VII Hatchback