Solidne auto, lepsze i nowocześniejsze od golfa3. Wyszukanie odpowiedniego egzemplarza zajęło mi sporo czasu ale codziennie jeżdżąc utwierdzam się w słuszności wyboru.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo dobra elastyczność, płynnie przyspiesza w całym zakresie prędkości obrotowych, powyżej 2000obr/min, bardzo dynamiczny- bardziej niż auta z silnikami benzynowymi o podobnej mocy.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi chodzą lekko i pewnie, skrzynia dobrze zestopniowana.
4,0
Układ jezdny
Auto przyjemnie się prowadzi. Dość twarde zawieszenie, niestety dość wrażliwe na niską jakość naszych dróg.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, nie licząc przycisków sterowania elektrycznych szyb. Obsługa wymaga przyzwyczajenia.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sprawne przewietrzanie, chłodzenie /klima/ i ogrzewanie w porządku.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Biorąc pod uwagę klasę samochodu i rok produkcji, jest w czołówce w porównaniu do konkurencji.
3,0
Wyciszenie
Silnik głośny przy większych prędkościach obrotowych.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo niskie zużycie paliwa - średnio 5,5l/100km, tanie części i serwis.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 10tys zł można mieć w pełni wyposażonego escorta z dynamicznym i oszczędnym silnikiem. POLECAM.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TD 90KM 66kW
[l/100km]