Przeniesienie napędu
: siadl synchronizator biegu drugiego
Układ elektryczny
: przelacznik wielofunkcyjny
Silnik
: sprzeglo
4,0
Całokształt
Za te pieniadze, bardzo nadaje sie na 2 samochod do rodziny co jechac zalatwic an szybko w miescie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na diesla bez turbo, kultura pracy jest na parwde ok. Wyprzedzac da sie bez problemu. 4-5 osob juz czuje.
3,0
Skrzynia biegów
Ciezko chodzi szczegolnie po nocy, ogolnie da sie przezyc.
4,0
Układ jezdny
Jak posiada wspomagania to jazda calkiem przyjemna.
Komfort
4,0
Widoczność
Wyszystko ok
4,0
Ergonomia
Oceniam dobrze gdyz nie mam problemow z wlaczeniem czego kolwiek.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Moze byc, w zime troszke sie czeka na cieple powietrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca ma nawet bardzo wygodnie, dalsze odleglosci pokonuje sie bez zmeczenia. Jak na ta klase jest naparwde ok.
3,0
Wyciszenie
Do 80 jest cicho, 100 juz slychac silnik i powietrze, ogolnie do 120 jest dosc wystraczajaco, powyzej robi sie srednio przyjemnie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie to i do 4,5 zejdzie, miasto stednio 5-6 zalezy od nogi i intersywnosci korkow. Srednio licze 5,5.
4,0
Stosunek jakość/cena
To tanie auto
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zalezy od jazdy, jak sie go tlucze po warszawie co zawsze cos co jakis czas ulegnie uszkodzeniu, ogolnie powiedziec moge ze sie nie psuje, uszkoledzeniu jak juz ulegaja to elementy wewnatrz ale to mysle ze z racji wieku.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik to chyba jest niezniszczalny, zreszta nie ma tam sie co popsuc, jest tak prosta konstrukcja, a brat turbiny daje mu kolejne punkty dodanie w niezawodnosci.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 D 60KM 44kW
[l/100km]