Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Escort VII Hatchback

Desperato, 18 lat temu
Silnik 1.6 i 16V 90KM 66kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 183 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Ford Escort VII Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
2,92
29% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
brak słów najgorsze auto jakie miałem sam nie wiem po co TO jeszcze trzymam moż dlatego żeby nie wyjść z wprawy przy naprawach samochodów
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bierze olej co jest skutkiem awarii pompy wody( przegrzanie) no cóż dolewam oleju i w droge, padła również pompa od wspomagania(wymiana 350zł we własnym zakresie) wysiadł alternator (naprawa 280zł).Ogólnie silnik jest żwawy jak na forda ale i głośny podobno tak ma być
1,0
Skrzynia biegów
wymiana skrzyni (1800zł) zaczęła "szurac" przy zdejmowaniu nogi z gazu.Ludziska sprawdzajcie skrzynie !!!
4,0
Układ jezdny
nasze drogi jakie są każdy widzi. Łączniki drążka stabilizatora wymienia się co 30 tys. a reszta po czterech latach użytkowania w porządku
Komfort
4,0
Widoczność
OK
4,0
Ergonomia
No cóż Ford ale jak na tę klase auta do przyjęcia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
AWARIA nagrzewnicy preciekała (wszystkie przeciekają) zimą trzeba wymienić bo jak temperatura osiągnie 90 stopni to w kabinie jest jak w saunie szyby zaparowane dobrze że mam podgrzewaną przednią szybę jakoś wytrwałem do naprawy(a teraz uwaga nikt nie chciał podjać się naprawy dopiero w ATZ w łodzi to zrobili naszczęście najpierw ustaliłem cene a potem robili, tam trzeba wyjąć deske rozdzielczą, do tej pory słysze klątwy. 850zł powiedzieli że to ostatni raz) a i jeszcze wentylator nawiewu też padł pokilku tygodniach głupi wentylator 100zł używany wymiana 250zł zgroza
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
po tym wszystkim to już nie wiem
2,0
Wyciszenie
silnik bardzo głośny
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
12l / 10l LPG SMOK
4,0
Stosunek jakość/cena
nie rozmawiam o stosunkach
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wszystko się psuje a najbardziej przełącznik zespolony na kierownicy ja go naprawiam ale ile można lutować śćieżki na płytce i podginać blaszki od świteł mijania i drogowych ponoć nowy okazyjnie 350zł,padły wycieraczki przedniej szyby, półksiężyc regulacyjny linki sprzęgła (wymienia się go zgroza) w tum auci ciągle coś jest zepsute
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
rozszczelnienie maglownicy przy wale kierownicy-wada konstrukcyjna za słabe łożysko wału po naprawie jest ok.500zł -regeneracja+ wymiana, awaria alternatora ,awaria pompy wody,rozszczelnienie ukł chłodzenia do kabiny pasażerskiej KĄTY kół nie do ustawienia-sciąga na prawo,poduszka skrzyni biegów wym 350zł uszczelniacze drążków zaworowych choć oryginalne na długo nie starczają

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Escort VII Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
10,1
l/100km
9,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Escort VII Hatchback