Dosyć, że ostatnio zeżarł mi cały olej przez 5000 km, to od czasu jak zainstalowałem gaz to dusi sie jak jest zimny na bęzynie. Poza tym praca silnika całkiem niezła ale powyżej 3000 obrotów.
3,0
Skrzynia biegów
Luzy dźwigni zmiany biegów, oraz wyciek oleju w miejscu gdzie wchodzi wodzik od zmiany biegów. Na szczęście wymiana uszczelnacza nie była zbyt droga.
4,0
Układ jezdny
Wymiana amortyzatorów po 100 000 km, niestety nie pasują mi hamólce, wydaje mi się że jest zły rozkład siły hamowania, zbyt mocno hamuje przód i często blokuje koła.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przeciętne i ogrzewanie i wentylacja.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Troche mało miejsca z tyłu jeżeli z przodu odsunie się fotel do końca. Za to z przodu OK.
5,0
Wyciszenie
Jak na swoją klasę.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części bardzo drogię.
3,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie polecam Opla Astrę.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Włącznik świateł, zamek bagażnika, ogranicznik otwierania drzwi (obie strony)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dziś byłem na badaniu technicznym i luz, który od jakiegoś czasu wyczówałem w układzie kierowniczym okazał się luzem samej przekładni. Wymiana przekładni na nową to wydatek ok. 5000zł , regeenrowana ok. 1500zł. w moim poprzednim Escorcie przekręciła mi sie przekładnia kierownicza ( skręcając kierownicą samochód nie skręca) Uważam, że to niedopuszcalne oszczędzać na takich podstawowych elementach.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 90KM 66kW
[l/100km]