Zawieszenie
: samochód na trasie prowadzi się świetnie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: niestety blacha słaba wiele wyprysków i podobnie jak w oplach sypiące się tylne nadkola.
Silnik
: falujące obroty i kłopoty z zapalaniem
3,0
Całokształt
może być,
Wrażenia
3,0
Silnik
1.4 to niewiele jak na tę budę, żeby uzyskać chociaż trochę dynamiki trzeba go kręcić na wysokich obrotach, ale powyżej 3500 silnik bardzo głośny, biegi dość krótkie
3,0
Skrzynia biegów
kłopoty z wrzucaniem jedynki
4,0
Układ jezdny
tutaj duży plus. Escorcik prowadzi się świetnie, jest niski i szeroki bez obawy można wchodzić ostro w zakręty
Komfort
4,0
Widoczność
tutaj bez zarzutu,
4,0
Ergonomia
wszystko na miejscu, surowo ale jest ok
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
U mnie musiało być coś zapchane bo dopiero na "trójce" czuć było powiew na szyby, nagrzewnica bez zarzutu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na tę klasę jest bardzo dobrze
3,0
Wyciszenie
na niskich obrotach ok, podobnie na trasie, jednak przy dynamicznej jeździe jak na benzyniaka bardzo głośno
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
benzyny to szczerze mówiąc nie wiem ile mi pali :-), natomiast gazu dziwnie dużo (trasa 9l, miasto nawet 12-13l) na szczęście to już nie mój problem :-)
4,0
Stosunek jakość/cena
samochody tanie ale jednak później człowiek się nie nudzi :-) zawsze jest coś do podłubania
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
niestety co chwila coś, jednak na obronę dodam, że większość to tzw. "sztuka" poprzedniego właściciela
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
falujące obroty- wymiana silniczka wolnych obrotów tzw. krokowca.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]