Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Escort VII Hatchback

escort-szukam yarisa, 18 lat temu
Silnik 1.3 i 60KM 44kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 120 tys. km
Ford Escort VII Hatchback 1.3 i 60KM 44kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
2,46
40% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
1,0
Całokształt
nie polecam nikomu, sporo osob mi go odradzalo, i teraz dolaczam do nich
Wrażenia
1,0
Silnik
1.3 cl 1996 rok, gdy go kupilem mial prawie 80 tys km. od pierwszego wlasciciela, 73 lata krajowy-dwie ulice ode mnie mieszka poprzedni wlasciciel, zalozylem lpg od razu t.j. marzec 2005, obecnie ma zrobione 120 tys km. w czerwcu kapitalka silnika-branie oleju(1,5l na 1000 km) po dwoch miesiacach juz tylko znowu glowica, pierscienie i gumki olejowe, listopad po 4 tyg naprawy i kolejnych pierscieniach mozna powiedziec, ze jest lepiej, minimalnie lepiej sie odpycha i nie bierze oleju. moc-nieczego nie mozna sie spodziewac-niewystarczajaca, zuzycie paliwka 8 litrow i chodzi na benzynie tragicznie-dusi sie pomimo wymiany filterkow i regulacji mieszanki i wtryskow. silnik to moja zmora-tragedia!!!!
3,0
Skrzynia biegów
tu akurat najmniej napisze, bierzaca naprawa, biegi wchodza poza tym ladnie tam gdzie ich miejsce, krotki skok, wsteczny przy co drugim wrzuceniu "jedzie po zebatkach"
4,0
Układ jezdny
do momentu gdy zuzycie amorkow nie zejdzie ponizej 70% jest niezle, zalozylem mojemu 195/50 R15 od RS firmy AEZ, 3 razy wywazane, ale niestety "sciaga" nadal-auto bezwypadk. duzo auto stracilo na komforcie przez alu. reasumujac: gdy zawieszenie jest w przyzwoitym stanie prowadzi sie na prawde niezle
Komfort
3,0
Widoczność
jedyne zastrzezenia to male lusterka boczne i ten duzy slupek z przodu
3,0
Ergonomia
poprawna
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
po zalozeniu nowego termostatu wszystko ok
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tu nie moge zbyt duzo napisac od wyjazdu z salonu jezdzi nim jedna, okazjonalnie dwie osby
3,0
Wyciszenie
nie jest zle
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
poczatkowo 8 l benzyny, po zalozeniu lpg minimalne zuzycie lpg wykrecilem 26,5l/400km, maxymalne po zalozeniu 15`alufelg na polskim gazie 12 litrow!!! na niemieckim erdgasie na autobahn przy predkosci 160-180 km/h zuzyl 9,4l lpg. w polsce przy 100-110km/h osiagal takie zuzycie, przy predkosciach max. 85km/h na 15 alu 8,2l lpg, obecnie zima opony zimowe 175/70 R13 ok. 90 km/h eco drive spalil 35l lpg/383km gazu wyjatkowo z Orlenu, normalnie tankuje na Shell `u lub BP-przejade wtedy ok 420km. trudno jest mi podzielic zuzycie na miasto poza miastem, podane wartosci to cykl mieszany. jednym slowem jak chce to potrafii, szkoda tylko ze tak rzadko... co do cen przegladow i napraw to niezbyt optymistycznie to wyglada... np. na parkingu mial przygode, mianowicie pekniety zderzak, serwis-poznan ul. mogilenska, zalozyl nowy zderzak-900 zlotych, zalozyl nowa lampe, nic z poprzednia sie nie stalo-wycenil na 900 pln i jeszcze nadkole dorzucili nowe no i "kosmetyka poprakingowa" przekroczyla 2500 zlotych, a usterek w nim mialem bardzo duzo
3,0
Stosunek jakość/cena
cena niezla, jakosc zenada...
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dal sie we znaki
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
u mnie jest tragedia: najpierw robilem zawieszenie-p[rzod nowy reszta wszystkie gumy nowe, teraz tyl trzeba robic: 65% i 60% amorki, tarcze szybko sie zuzywaja, silnik dramat, skrzynia bierzace naprawy, poza tym nowy rozrusznik, alternator, chlodnica, pozniej sam termostat, teleskopy klapy bagaznika, zawodzace zamki

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 60KM 44kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Escort VII Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
9,5
l/100km
8,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Escort VII Hatchback