silnik zdecydowanie za słaby dla auta ważącego 1060 kg. Jedyną jego zaletą jest relatywnie niskie spalanie przy równej jeździe na trasie (6-6,5 l na 100km)
3,0
Skrzynia biegów
generalnie nie mam większych zastrzeżeń poza tym, iż sporadycznie muszę dwa razy wysprzęglać, aby udało się bez zgrzytów włączyć pierwszy bieg
4,0
Układ jezdny
niska awaryjność - po przejechaniu 120 tys km wymieniłem tylko jeden amortyzator, gumy pod wahaczami i łącznik stabilizatora. Poza tym samochód na tym zawieszeniu nieźle trzyma się drogi
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
częste stukoty dobiegające z tylnego zawieszenia podczas jazdy po wertepach
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa:
- miasto - 8,5
- trasa 6,5
Ogólny przegląd w ASO - 150 zł
Diagnostyka komputerowa - 100 zł
Cholernie często wysiada zespolony przełącznik świateł!!!! U mnie co 2 lata!!!
Koszt: oryginalny ok 350 zł; podróba 150 zł
zaleta: duża dostępność części używanych i ich niskie ceny
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 60KM 44kW
[l/100km]