Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Escort VII Hatchback

uzytkownik, 19 lat temu
Silnik 1.3 i 60KM 44kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 99 tys. km
Ford Escort VII Hatchback 1.3 i 60KM 44kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
3,54
13% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
4-. gdyby nie ten silnik w moim przypadku byloby naprawde gitara. no i szybko zuzywajace sie hamulce, to akurat przypadlosc wszystkich escortow.
Wrażenia
1,0
Silnik
najgorszy element (1.3l. nie polecam): pomimo, ze rzadko stawiam mu jakiekolwiek wymagania, to i tak nie jest najlepiej. wystarczy, ze jada 3 osoby i juz przyspiesza kiepsko. nierowna praca. "bierze" olej, (w sumie 3l./5000km-tragedia!!!)po 94 tys km, zaczely sie te problemy w ostatni miesiac zrobilem nim 5tys km i moze to go dobilo. czeka mnie wymiana uszczelniaczy na zaworach, glowicy oraz pierscienii. silnik nie lubi wysokich obrotow, poprostu kiepsko. co do rozrzadu, to we wczesniejszych 3 escortach standard wytrzymalosci to bylo ok. 70-80 tys. teraz mam lancuszek i mam przyjechac na kontrole przy 120 tys.
4,0
Skrzynia biegów
jedyny minus to ten wsteczny ktory nie zawsze idealnie wchodzi, ciut za krotkie przelozenia.
5,0
Układ jezdny
drugi najmocniejszy punkt. twardo zestrojone, pewnie bierze zakrety. pomimo wysokoprofilowych opon jest pewny w prowadzeniu. tlumienie nierownosci-...cos kosztem czegos. dla mnie zawieszenie bdb
Komfort
4,0
Widoczność
idzie sie przyzwyczaic
4,0
Ergonomia
nie jest zle
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
zima ogrzewanie - tragedia. latem -troche szybko sie grzeje. mozliwe, ze to akurat przypadlosc tylko mojego egzemplarza. zamierzam na dniach za to sie wziac
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3/4 tras pokonuje sam. 2 os. to max. chociaz zdarzylo sie moze z 3 razy, ze ktos z tylu siedzial i nie byl zadowolony, gdy ja siedzialem za kierownica wygodnie, tzn. prawie max. do tylu siedzisko i oparcie dosc mocno do tylu- przty innej konfiguracji czuje sie jak w maluszku, z tylu juz bylo nie do wytrzymania. ale w koncu to jest kompakt.
4,0
Wyciszenie
jesli chodzi o komfort jazdy to bdb, ale jesli ktos rowniez lubi slyszec silnik nie bedzie zadowolony. co do nadkoli to kiepska sprawa, w deszczu jest najgorzej, ale juz mam na to lekarstwo.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
czasami jest bardzo milo. zaznaczam,m ze jezdze glownie sam, wtedy spalanie przy spokojnej jezdzie wynosi, uwaga 6 litrow benzyny, w miescie wzrasta do 7,5. jesli chodzi o lpg to 7,4 jazda mieszana i okolo 9 w miescie. dane te sa nieco usrednione, gdyz nie mam mozliwosci sprawdzenia spalania chwilowego.
4,0
Stosunek jakość/cena
4+
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
no niestety nie jest to toyota!!! ale jest do przyjecia
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wlasnie jestem w trakcie awarii silnika. oprocz tego nie narzekam.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 60KM 44kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Escort VII Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
9,5
l/100km
8,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Escort VII Hatchback